Informacja prasowaWarszawa, 30.03.2017 r.Samochód drugim domem Polaków? Ponad połowa polskich kierowców prowadzi rozmowy telefoniczne w swoich samochodach, co czwarty Polak pije tam kawę, a prawie 20 proc. je śniadanie i słuc
Data publikacji: 2016-11-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Toyota stawia na usługi mobilneKategoria: BIZNES, MotoryzacjaToyota opracowała nowy model biznesowy – firma zamierza inwestować w znacznie większym stopniu w n
Data publikacji: 2017-05-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lexus Plus dla wygodnychKategoria: BIZNES, MotoryzacjaAmerykański serwis Kelley Blue Book informuje, że wprowadzony w USA program Lexus Plus, którego założeniem
Data publikacji: 2018-03-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Londyńska policja stawia na wodórKategoria: BIZNES, MotoryzacjaHistoria walki londyńczyków ze smogiem i zanieczyszczeniami powietrza sięga lat 50. ubiegłego wi
Data publikacji: 2015-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co ósmy polski kierowca ambasadorem akcji „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”Kategoria: BIZNES, MotoryzacjaPonad 30 nowych koalicjantów i aż 1 000 000 naklejek
Data publikacji: 2016-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szukając dźwięku ciszyKategoria: BIZNES, MotoryzacjaAby stworzyć dobre nagłośnienie – szczególnie w samochodzie – zespół z firmy Marka Levinsona otarł
Data publikacji: 2016-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Top 5: Drogo, szybko i luksusowo – zestawienie wyjątkowych coupe!Kategoria: BIZNES, MotoryzacjaTendencje wzrostowe w segmencie samochodów premium są mocno w
Data publikacji: 2016-08-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Auto w firmie – podstawowe wersje modeli oferują coraz więcejKategoria: BIZNES, MotoryzacjaPrzyjęło się, że samochodem firmowym może być każdy model p
Data publikacji: 2016-06-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Semperit z nową linią opon na 110 urodzinyKategoria: BIZNES, MotoryzacjaSemperit 110-tą rocznicę powstania marki uczciło w Wiedniu dwudniową konferencją „Z
Data publikacji: 2016-11-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hyundai Sellout 2016Kategoria: BIZNES, MotoryzacjaZ początkiem listopada Hyundai Motor Poland rozpoczyna internetową kampanię promującą wyprzedaż modeli z rocz