Data publikacji: 2018-07-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Shell i Hyundai w wyścigu do doskonałościKategoria: BIZNES, MotoryzacjaShell, jako jeden ze sponsorów tytularnych zespołu Hyundai Shell Mobis World Rally Team,
Data publikacji: 2017-09-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Europejski rynek pickup-ów. Te modele zyskały na popularnościKategoria: BIZNES, MotoryzacjaZgodnie z danymi JATO Dynamics europejski rynek aut z nadwoziem typu pi
Data publikacji: 2020-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Goodyear i Lexus kształtują przyszłość elektrycznej mobilnościKategoria: BIZNES, MotoryzacjaKoncepcyjny Lexus LF-30 Electrified powstał z okazji 30-lecia istn
Data publikacji: 2017-05-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Toyota Prius – samochód na lataKategoria: BIZNES, MotoryzacjaToyota Prius obchodzi w tym roku swoje 20 urodziny – a wraz z nią rynek aut hybrydowych.Toyota P
Data publikacji: 2016-09-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hyundai rozpoczął promocję rodziny SUVówKategoria: BIZNES, MotoryzacjaHYUNDAI Motor Poland, dystrybutor samochodów największego koreańskiego producenta, zdecy
Data publikacji: 2017-02-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ogłoszono listę finalistów Lexus Design Award 2017Kategoria: BIZNES, MotoryzacjaKapsuła mobilnego życia, światło, a może jednak cień, warzywny instrument cz
Data publikacji: 2018-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jazda bez OC jest coraz droższaKategoria: BIZNES, MotoryzacjaW 2019 r. znów wzrosną kary za jazdę bez OC. Jednocześnie kontrole UFG coraz skuteczniej wykrywają
Data publikacji: 2020-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek samochodów używanych w 2020 roku – analiza i perspektywyKategoria: BIZNES, MotoryzacjaJak ostatecznie poradziła sobie branża samochodów używanych w 202
Co kryją luksusowe jachty?Wypowiedź: Przemysław Tarnacki, wielokrotny mistrz świata i Polski w żeglarstwie, ambasador Cosmopolitan Warszawa, Magdalena Budnik, dyrektor działu marketingu budynku Cosmopolitan.Garaż na motorówk�
Data publikacji: 2017-01-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Człowiek i Maszyna” – reklama Lexusa LC 500 na tegoroczne Super BowlKategoria: BIZNES, MotoryzacjaMięśnie, ryk silnika V8 i głośny, dynamiczny beat.