Informacjaprasowa
PEPSI ?THE ART OF FOOTBALL?
ŚWIATOWEJ SŁAWY PIŁKARZE, UZNANY FOTOGRAF IKREATYWNI ARTYŚCI STREET ART
W JEDNEJ LIDZE!
Warszawa, 16 kwietnia 2014 r.? Gwiazdy futbolu od zawsze budzą gorące emocje fanów piłkarskich na pełnym świecie. Jak na tym tle wypada sztuka uliczna? Wzbierająca fala kreatywnego streetartu zalewa cały glob, zachwyca kreatywnością i inspiruje!Czy można połączyć tak dwa inne światy? Pepsi w ekscytującym projekcie ?The Art of Football?,będącym ważnączęściątegorocznej kampaniifutbolowejtej marki, udowadnia, że istnieje wtedy możliwe.
Do współpracy w ramach programu ?The Art of Football? Pepsi zaprosiła sześciu światowej sławypiłkarzy. Już jedno z ostatnich nazwisk wśród piłkarskich fanów może wzbudzić okrzyk zachwytu, i co tylko sześć!Leo Messi, Sergio Agüero, Robin van Persie, Sergio Ramos, David Luiz i Jack Wilshere ? oni cali wzięli wkład w współczesnym schemacie i zostali globalnymi ambasadorami firmy w 2014 roku.Znanego nowojorskiegofotografaDanny?egoClinchapoproszono o dzieło surowych, czarno-białych zdjęć, które odpowiadałyby wyjątkowy charakter piłkarzy.
?Wykonanie zdjęć sześciu niezwykle dynamicznym piłkarzom było dla mnie ekscytującym wyzwaniem. Na ostatnich gospodarczych w całości zdjęciach wspaniale widać osobowość sportowców? ? powiedział DannyClinch.
https://www.youtube.com/watch?v=v2ZjxTHwppg
Jak ale tak podkreślić energiękażdej gwiazdy futbolu? Z tym wyzwaniem zmierzyło się sześciu znakomitych artystów street art ?Hattie Stewart, brytyjska ilustratorka młodego pokolenia;
Jaz ? artysta miejski z Argentyny; Ricardo AKN ? brazylijski ilustrator i artysta uliczny; Zosen ? artysta sztuk wizualnych grający w Barcelonie; Ever ? argentyński artysta uliczny oraz MerijnHos ? artysta sztuk wizualnych z Holandii.Młodzi artyści, wychodzący z tych jednych krajów, co sześciu piłkarzy,przekształcili czarno-białe zdjęcia w pełne dynamizmui unikalne grafiki.Na ich działalnościach gwiazdy futbolu robią wrażenie, jakby istniały w kierunku. Ponadto dzięki wykorzystaniu dynamicznej kreski oraz żywych kolorów, udało się znakomicie zilustrowaćpasję i kreatywność piłkarzy.
Sześć spektakularnych grafik, każda wielkości około 3 x 3 metry, po raz pierwszy przedstawiono w lutym br. podczas eventu w londyńskiej galerii Steve?a Lazaridesa, samego z pionierów streetartu oraz odkrywcy Banksy?ego, danego na pełnym świecie artysty ulicznego.
?Połączenie żywej energii streetartu z surowymi czarno-białymi zdjęciami wpływa na odbiorcachogromne wrażenie. W ostatnim projekcieartyści mogą wyrazić swój unikalny stylw zupełnie inny rozwiązanie. Zazwyczaj ludzie idąc ulicą bronią się na chwila minut, by sprawdzić ich pozycje, tym jednocześnie są to wspaniałe dzieła sztuki, zaprezentowane na płótnach. Ta specjalna kolekcja prac dowodzi, że udało się połączyć te dwa aspekty w niezwykle nowy rozwiązanie? ? powiedział Steve Lazarides.
Nowy projekt ?The Art of Football? stanowi znaczącą częścią tegorocznej kampanii futbolowej Pepsi.
?Zarówno artyści, kiedy i piłkarzeznani są z ciekawej pasji, energii oraz kreatywności. Dzięki temu istnieje pomiędzy nimi instynktownepołączenie. Pepsi z czystą pasją zaangażowało się w ten ważny, artystyczny projekt, w jakim udało się wspaniale oddać dynamizm światowej sławy piłkarzy.Poprzez innowacyjną fuzję świata pracy i piłki nożnej, Pepsi zachęca konsumentów do kwalifikowania się przyjemnością z muzyki, co idealnie pasuje nasze motto ?Żyj chwilą??? powiedziała Magda Kuźnik, Senior Brand Manager Pepsi Poland.
Aby poznać kulisy prac artystów w ramach programu Pepsi ?The Art of Football?zapraszamy do poznania się z filmem video dostępnym pod tym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=v2ZjxTHwppg&feature=youtu.be.
SZANSA DLA KOLEKCJONERÓW! ? LIMITOWANA EDYCJA PUSZEK PEPSI Z WIZERUNKAMI GWIAZD FUTBOLU
Z przyczynie tegorocznej globalnej zgodzie z sześcioma światowej sławy piłkarzami, zwłaszcza dla fanów futbolu Pepsi zawarła na polski rynek limitowaną seriępuszek.Każda z nich jest częsta wizerunkiem samego z wszystkich ambasadorów Pepsi w 2014 roku ? Leo Messiego, Sergio Agüero, Robina van Persiego, Sergio Ramosa, Davida Luiza lub Jacka Wilshere?a.
Również na butelkach Pepsi i Pepsi Max o pojemności 0,5L, 1L, 1,5L 2l i 2,25loraz na puszce Pepsi Max wybiera się wizerunek Leo Messiego, w tym etapie okrzykniętego ?geniuszem futbolu?!
Dane na temat artystów street art, którzy wzięli wkład w modelu Pepsi ?The Art of Football?:
Hattie Stewart ? autorka grafikiJacka Wilshere?a? brytyjska Ilustratorka młodego pokolenia, któraszturmem przebija się do artystycznego świata. Jest znajoma z niezwykłych, zbudowanych w komiksowym stylu grafik zdobiących okładki magazynów a z planów wystaw sklepowych. Ostatnio ogłosiła rozpoczęcie zgodzie z projektantem mody Markiem Jacobsem.
Ever?autor grafiki Leo Messiego?Ever, czyli Nicolás Romerojest pochodzącymz Buenos Aires artystą, który inspirację pochodzi z działalności Francisa Bacona i Vincenta van Gogha. Ever jest określony z portretów, które pracuje przy zastosowaniu farb w sprayu oraz nanoszonych pędzlem.
Jaz ? autor grafikiSergio Agüero? Franco Fasoli (rozumiany jako Jaz) zaczynał swoją historię ze klasą, jako grafficiarz uliczny. Jest jednym z liczbach i daleko popularnych twórców, którzy zaczynali pracę artystyczną na drogach Buenos Aires w części lat 90-tych.
MerijnHos ? autor grafikiRobina van Persiego? ilustrator i artysta wizualny funkcjonujący w Holandii. Hos dzieli bliski czas między pracę ilustratora na potrzeby projektów komercyjnych a rozwijanie naszych upodobań artystycznych, tworzenie projektów, organizowanie wystaw oraz tworzenie niezależnych publikacji.
Zosen ? autor grafiki Sergio Ramosa ? argentyński artysta, który urodził się w Buenos Aires a wychował w Barcelonie. Zosen prowadzi warsztaty graffiti w Barcelonie. Istnieje ponad współzałożycielem ulicznej marki odzieżowej AnimalBandido.
Ricardo AKN? autor grafiki DavidaLuiza ?brazylijski ilustrator, fotograf i artysta uliczny z S?o Paulo, który przenosi nowe pomysły na plac sztuki miejskiej. Tworzy murale, jest ponad artystą plastykiem i ilustratorem.
Więcej informacji dotyczących Pepsi wybiera się na części: www.pepsi.com.Zapraszamy oraz do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku: https://pl-pl.facebook.com/PEPSIpl.
O firmie PepsiCo
PepsiCo jest światowym liderem w produkcji artykułów spożywczych i napojów ze średniorocznym przychodem netto sięgającym nawet 65 mld dolarów. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada 22 różne linie produktów, z których każdy generuje w ciągu roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne przedsiębiorstwa ? Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Layi Pepsi-Cola ? wytwarzają również setki innych pożywnych, smacznych artykułów żywnościowych i napojów, które są uwielbiane przez konsumentów na całym świecie. Wszystkich pracowników PepsiCo łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju. Realizując hasło ?Performance with Purpose? staramy się oferować szeroki wybór wysokiej jakości produktów, ograniczając przy tym wpływ na środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań, a także zapewniając znakomite warunki pracy naszym współpracownikom, szanując, wspierając i inwestując w rozwój społeczności lokalnych, gdzie działamy. Więcej informacji nt. PepsiCo jest dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.