Kraków, 29 sierpnia 2017 r.
Informacja prasowa
Męska kolekcja Wólczanka i Lambert na sezon jesień-zima 2017
Wraz z nowym sezonem Wólczanka zabiera swoich Klientów w fascynującą podróż po świecie elegancji, dobrego stylu i trendów podpatrzonych na wybiegach największych projektantów mody męskiej na świecie. To właśnie mieszanka klasyki z nowoczesnością zainspirowały Dariusza Jarzynkę dyrektora kreatywnego marek Wólczanka i Lambert do stworzenia kolekcji na nadchodzącą jesień i zimę 2017/2018.
Biznesowa część kolekcji Wólczanki nawiązuje do stylu maklerów z Wall Street. Gdy w grę wchodzi podkreślenie pozycji, subtelności schodzą na drugi plan. Białe i błękitne koszule ozdobione subtelnymi mikrowzorami lub bardziej wyrazistymi prążkami stanowią doskonałe tło dla wyrazistych dodatków: stalowych spinek i jedwabnych krawatów w przykuwające wzrok wzory. W ten sam klimat wpisuje się też angielska krata Prince of Wales która z jednej strony zręcznie odwołuje się do klasyki, ale z drugiej chętnie ją reinterpretuje. Podobnie dzieje się w przypadku koszul z linii Lambert uszytych wiernie z zasadami tradycyjnego krawiectwa.
W bardziej casualowej odsłonie kolekcji akcent postawiono na kolorowe mikronadruki w klimacie retro. Wśród nich pojawiły się m.in. płyty winylowe czy aparaty telefoniczne. W nowym sezonie nie zabraknie odwołań do najświeższych trendów. Drobne kwiaty, sprawiające wrażenie przestrzennych brył mikronadruki i delikatne struktury lubią skupiać na sobie wzrok. Tym bardziej warto je podkreślić odpowiednimi, najlepiej dobranymi na zasadzie kontrastu dodatkami – jedwabnym krawatem czy charakterystyczną muchą. Na uwagę zasługują kwiatowe i geometryczne motywy zanurzone w typowo jesiennej palecie kolorystycznej. Obecne w niej przygaszone czerwienie, ciemny granat i butelkowa zieleń znakomicie korespondują z propozycjami obecnymi na wybiegach Lanvin, Louis Vuitton czy Valentino.
W wydaniu „po godzinach” koszula zyskuje zupełnie nowe oblicze. Grube kraty, kropki i kwiatowe nadruki stanowią niebanalne dopełnienie nie tylko stylizacji z jeansami, ale także wełnianej marynarki, a nawet garnituru. Grunt to szlachetne tkaniny od renomowanych dostawców z włoskimi ALBINI i ALBIATE, austriackim GETZNER, portugalskim ADALBERTO czy brazylijskim CATAGUASES czele. Dzięki którym casualowy deseń bez kompleksów występuje w towarzystwie klasyków męskiej elegancji.
Szeroką ofertę koszul uzupełniają twarzowe swetry – zarówno wykonane w stu procentach z wełny, jak i modele wzbogacone o domieszkę kaszmiru i jedwabiu.
Męską oraz damską kolekcję Wólczanka i Lambert na sezon jesień-zima 2017 promować będzie sesja zdjęciowa, w której w rolach głównych wystąpili piękna Paulina Wyka z agencji Model Plus oraz pochodzący z Francji, a na co dzień mieszkający w Hongkongu John Esposito. Autorem zdjęć do kampanii wizerunkowej jest Kamil Strudziński.
Choć oficjalny start sezonu i komunikacji oferty jesienno-zimowej planowany jest na połowę sierpnia, to pierwsze modele z kolekcji trafią do butików stacjonarnych oraz sklepu online wolczanka.pl już w połowie lipca. Kolejne będą pojawiać się w sprzedaży sukcesywnie
w trakcie trwania całego sezonu.
Zdjęcia: Kamil Strudziński / Papert Pictures
Film kampanijny: Jacek Jabłoński / Papert Pictures
Modele: Paulina Wyka / Model Plus, John Esposito / DT Model Management
Producent: Agata Kruczek / Papert Pictures
Makijaż: Polka Dzwigała / Papert Pictures
Włosy: Aneta Paciorek-Dałek / Papert Pictures
Zdjęcia backstage: Agata Śliwińska/ Papert Pictures
Asystent fotografa: Maciej Kacprzak
Asystent Stylisty: Marcin Kulak / Papert Pictures
Scenografia: R2d2 Kolektyw
WÓLCZANKA
Art directing sesji:
Dyrektor kreatywny: Dariusz Jarzynka
PR Manager: Martyna Foremna
***
Wólczanka od zawsze stawia na najwyższą jakość tkanin i dodatków oraz perfekcję wykonania. W swoich kolekcjach posiada zarówno klasyczne wzory jak i modele zaprojektowane w oparciu o najnowsze światowe trendy. Najbardziej wymagającym klientom – Wólczanka poleca linię Lambert. Lambert to koszule uszyte zgodnie z zasadami tradycyjnego krawiectwa, z tkanin od renomowanych światowych producentów.