Data publikacji: 2016-11-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Miej WIELKIE życzenia na te Święta – z Lexusem
Kategoria: BIZNES, Motoryzacja
Rusza rokroczna wyprzedaż Lexusa („December to Remember”). Tym razem obrazuje ją seria pięciu reklam i dwóch adaptacji w których twórcy puszczają oko do dorosłych, zachęcając do dziecięcej radości, zachwytu i nielimitowanych marzeń.
Rusza rokroczna wyprzedaż Lexusa („December to Remember”). Tym razem obrazuje ją seria pięciu reklam i dwóch adaptacji w których twórcy puszczają oko do dorosłych, zachęcając do dziecięcej radości, zachwytu i nielimitowanych marzeń. Przecież nigdy nie jest się za starym na Mikołaja i na to by sobie czegoś życzyć!
Nowa kampania marketingowa marki w humorystyczny sposób prezentuje, jak rodzina jednoczy siły by życzenia miały szansę się spełnić. W każdym ze spotów obiektem pożądana jest nowy Lexus.
Pierwszy z nich zatytułowany „Fałszerstwo” to małżeństwo, które „podrabia” list do Mikołaja. Mama czerwoną kredką, umiejętnie naśladując dziecięce pismo, życzy sobie z mężem Lexusa RX F Sport. Niestety przyłapuje ich syn i owszem, godzi się na to fałszerstwo pod warunkiem dopisania w życzeniach prośby o szczeniaka. Spot kończy się sceną w której każdy dostaje to, czego sobie życzył.
Kolejny z nich „Ciocia” – ta, która podobno nie lubi dzieci. Jednak gdy ma się takie życzenie jak Lexus RC F i jest się za starym na to by wejść na kolana Mikołaja w centrum handlowym, nagle uczucia do siostrzenicy ożywają. Za 20 dolarów dziewczynka recytuje Świętemu marzenie cioci, która finalnie otrzymuje upragniony wóz.
„Kochany Mikołaju, byłam grzeczna w tym roku…” mała dziewczynka w spocie „List do św. Mikołaja” siedzi z mamą w kuchni i próbuje napisać swoje życzenie. Jednak pod dyktando mamy – o Lexusie GS F z systemem audio Marka Levinsona. Gdy ta sobie nie radzi z literkami, mama przejmuje kredkę i dokańcza pisanie, ku ogromnemu zdziwieniu kilkulatki. Spot kończy się ujęciem jak GS F zajeżdża na podjazd domu.
W czwartej reklamie mały chłopiec wdrapuje się na kolana Mikołaja i recytuje swoje życzenie, a właściwie życzenie taty. Ten pomaga synkowi gestykulując i bezgłośnie wymawiając serię LX z pożądaną specyfikacją. Mikołaj zdaje się przyjąć prośbę do wiadomości, co widać w ostatniej scenie, w której to na ośnieżonym podjeździe pojawia się upragniony wóz.
Ostatni spot to Skype ze św. Mikołajem. Dziewczynka prosi o IS F Sport, gdy ten dopytuje o co właściwie prosi – tłumaczy po prostu, że to Lexus. Święty prosi o specyfikację techniczną i tutaj pomaga już córce tata. Oczywiście nie wprost – podkładając głos pod pluszaka. Ostatecznie dziecko przerywa połączenie, ojciec trochę zdezorientowany nie wie czy Mikołaj zrozumiał życzenie. Po dwóch dniach, okazuje się jednak, że doskonale!
Dla dzieci Mikołaj to często ostatnia deska ratunku do której rodzice nie mają dostępu, tym razem dzięki współpracy całej rodziny, szykuje się prawdziwie niezapomniany grudzień.
Kampania będzie realizowana od 16 listopada na 16 kluczowych rynkach i potrwa aż 7 tygodni. Obejmie telewizję, radio, internet i druk. Advertoriale i bannery online powstały z ekskluzywnym udziałem amerykańskiego artysty Andrew Bannecker’a, który na potrzeby kampanii narysował serię zabawnych obrazów z hasłem: Życzenie – Przyznane.
Źródło: http://pressroom.lexus.com/releases/lexus-encourages-customers-wish-big-this-holiday-season.htm?view_id=30971
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Motoryzacja