Data publikacji: 2016-04-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Milionowa hybryda trafiła właśnie do klienta.
Kategoria: BIZNES, Motoryzacja
W ciągu niewiele ponad dekady, od chwili wprowadzenia na rynek w kwietniu 2005 roku, Lexus sprzedał milion hybryd. NX 300h, milionowy model, został właśnie dostarczony do Klienta w wyjątkowy sposób – przez samego Alaina Uyttenhovena, Prezydenta Lexus Europe.
W ciągu niewiele ponad dekady, od chwili wprowadzenia na rynek w kwietniu 2005 roku, Lexus sprzedał milion hybryd. NX 300h, milionowy model, został właśnie dostarczony do Klienta w wyjątkowy sposób – przez samego Alaina Uyttenhovena, Prezydenta Lexus Europe.
System hybrydowy to znak rozpoznawczy Lexusa, do którego należy 45% rynku. Nie ma drugiej marki z takim udziałem w tym segmencie. Obecnie w ofercie znajduje się 10 modeli. To najbogatsza propozycja w klasie samochodów premium.
Pierwszym z tą technologią był SUV – RX 400h. Kolejno pojawiała się w modelach GS 450h, a w 2007 r., w pełni hybrydowej limuzynie LS 600h oraz HS 250h w 2009 r. Dwa lata później, czyli 2011 r. to hybrydowy kompakt – CT 200 h. Rok 2012 to model ES 300h, a 2013 r. to IS 300h i GS 300h. Pierwszy, średniej wielkości, luksusowy crossover NX 300h pojawił się na rynku w 2014 .
Ale to koniec – w pełni hybrydowe coupe RC 300 h, Lexus zaprezentował pod koniec 2015 roku. Z początkiem tego, swoją premierę miał LC 500h. Zastosowano w nim technologię Multi Stage Hybrid System (MSHS). Rozwiązanie to znacznie zwiększa moc, przyspieszenie, przyczepność oraz wydajność samochodu. Model będzie dostępny w sprzedaży wiosną 2017 roku.
Jak stwierdził Prezydent Lexus Europe: „Od 2005 roku, technologia hybrydowa jest znakiem rozpoznawczym dla marki Lexus. Jej zastosowanie gwarantuje nie tylko niskie koszty eksploatacji oraz jednoczesną niską emisję dwutlenku węgla. Zapewnia ona również wyjątkowe wrażenia z jazdy przy wysokim poziomie komfortu. To wszystko sprawia, że marka osiąga najwyższe wskaźniki satysfakcji klientów”.
Europa jest największym rynkiem dla samochodów z napędem hybrydowym, a co za tym idzie, kluczowym dla Lexusa. W 2015 r. firma sprzedała w tym rejonie 64% wszystkich swoich samochodów, w tym 95% w Europie Zachodniej. Pierwszy kwartał w Polsce to ponad 92% wzrost sprzedaży w porównaniu do I kwartału roku ubiegłego. W naszym kraju największą popularnością cieszy się NX, następnie najnowszy RX oraz IS.
źródło: http://www.lexus-int.com/
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Motoryzacja