Już dwa lata temu odnotowano w Polce rekordową liczbą rejestracji samochodów klasy premium. Wtedy dynamika wzrostu rok do roku wyniosła 28 proc. Rok 2016 przyniósł kolejne wzrosty.
Kiedyś uznawaliśmy, że samochód koniecznie trzeba mieć. Był przede wszystkim wyznacznikiem statusu właściciela. Dziś jesteśmy świadkami dynamicznych przemian na rynku, całkowitej zmiany sposobu myślenia.
Piąta generacja Lexusa LS, która niedawno trafiła do sprzedaży w Japonii, cieszy się rekordowym powodzeniem – liczba złożonych zamówień sięgnęła już 9500, co stanowi 1600 procent przewidywanej sprzedaży 600 egzemplarzy
Samochód jak smartfon: można zmieniać nawet co roku. To możliwe w przypadku wynajmu. I jest tańsze niż eksploatacja własnego auta.
Analitycy brytyjskiej firmy konsultingowej PA Consulting ostrzegają, że 13 największych, obecnych w Europie producentów samochodów nie osiągnie swoich celów emisji CO2 na 2021 rok i zostanie ukaranych grzywnami.
Podczas wczorajszej gali Top Marka 2014 w Warszawie wyróżnienie wręczono Volkswagenowi, który okazał się najskuteczniejszy w komunikacji z mediami. Pierwszą piątkę uzupełniły Mercedes, Ford, Fiat i Renault.
Dobry stan techniczny samochodu, jazda na odpowiednim biegu, krótkie i dynamiczne rozpędzanie auta oraz płynne prowadzenie to niektóre z zasad eco-drivingu.
Na polski rynek wjeżdża nowy Suzuki Swift. Doskonale znany, kultowy model został skonstruowany od nowa, ale zachowuje DNA poprzednich generacji. Wielokanałową komunikacją launchu nowego Swifta zajęła się Agencja Communication
Pochłaniający ciepło panoramiczny dach Webasto wykonany z odpornego na stłuczenia poliwęglanu zapewnia lepsze oświetlenie wnętrza samochodu, tworząc w Smarcie Fortwo wrażenie większej przestrzeni.
Według Przemysława Rozmysłowicza, Chief Constructor w Elimen Racing, rynek samochodów elektrycznych mimo epidemii rośnie w tempie trzycyfrowym, a fabryki podzespołów w wyniku zakłóceń łańcuchów dostaw mogą trafić z powro