Wiadomości branżowe

Poczta Polska z nagrodą Światowego Związku Pocztowego

Światowy Związek Pocztowy* przyznał Poczcie Polskiej prestiżowy tytuł najlepszego Biura Obsługi Klienta EMS** („EMS call centre of the year” ) za 2014 rok w kategorii „małe biuro”. Za osiągane wyniki Światowy Związek Pocztowy zapewnia polskiemu operatorowi preferencyjne warunki rozliczeń z zagranicznymi pocztami.Wybór polskiego operatora pocztowego spośród firm reprezentujących 183 państwa zrzeszone w Kooperacji EMS Światowego Związku Pocztowego jest zasługą pracowników Pionu Usług Biznesowych Poczty Polskiej obsługujących procesy posprzedażowe w obrocie zagranicznym.– Nagrodzenie naszej firmy na arenie międzynarodowej to potwierdzenie wysokich standardów obsługi klienta – mówi Robert Dołęga, dyrektor zarządzający Pionem Usług Biznesowych, dyrektor Centrum Obsługi Finansowej w Poczcie Polskiej. Nagroda została przyznana za wysoki wskaźnik terminowości i jakości obsługi  zgłoszeń klientów korzystających z zagranicznych usług kurierskich Poczty. Polski zespół w 2014 roku osiągnął najwyższy poziom obsługi klienta wykraczając tym samym ponad międzynarodowy standard.– To nie jedyne

Światowy Związek Pocztowy* przyznał Poczcie Polskiej prestiżowy tytuł najlepszego Biura Obsługi Klienta EMS** (?EMS call centre of the year? ) za 2014 rok w kategorii ?małe biuro?. Za osiągane wyniki Światowy Związek Pocztowy zapewnia polskiemu operatorowi preferencyjne warunki rozliczeń z zagranicznymi pocztami.

Wybór polskiego operatora pocztowego spośród firm reprezentujących 183 państwa zrzeszone w Kooperacji EMS Światowego Związku Pocztowego jest zasługą pracowników Pionu Usług Biznesowych Poczty Polskiej obsługujących procesy posprzedażowe w obrocie zagranicznym.

? Nagrodzenie naszej firmy na arenie międzynarodowej to potwierdzenie wysokich standardów obsługi klienta ? mówi Robert Dołęga, dyrektor zarządzający Pionem Usług Biznesowych, dyrektor Centrum Obsługi Finansowej w Poczcie Polskiej. Nagroda została przyznana za wysoki wskaźnik terminowości i jakości obsługi  zgłoszeń klientów korzystających z zagranicznych usług kurierskich Poczty. Polski zespół w 2014 roku osiągnął najwyższy poziom obsługi klienta wykraczając tym samym ponad międzynarodowy standard.

? To nie jedyne osiągnięcie Poczty wyróżnione przez Światowy Związek Pocztowy. Na przestrzeni ostatnich trzech lat osiągamy wyższe niż zakładane wskaźniki jakościowe obsługi posprzedażowej klienta w ruchu międzynarodowym. W latach 2012 i 2013 nasze wskaźniki dla paczek pocztowych i zagranicznych przesyłek kurierskich EMS przekroczyły zakładane cele jakościowe ? dodaje Robert Dołęga.

*Światowy Związek Pocztowy (UPU) to jedna z wyspecjalizowanych agend Narodów Zjednoczonych promująca współpracę międzynarodową w zakresie usług pocztowych, dba o ich rozwój, ustala standardy przesyłek pocztowych oraz świadczy pomoc techniczną dla państw członkowskich. Obecnie członkami UPU są 192 państwa ? Polska jest członkiem od 1 maja 1919 roku.

**EMS to zagraniczne usługi kurierskie Poczty Polskiej. Procesy posprzedażowe w ich zakresie we współpracy z innymi państwami członkowskimi Światowego Związku Pocztowego obsługuje Pion Usług Biznesowych Poczty Polskiej SA.


dostarczył infoWire.pl

Źródło Poczta Polska. Dostarczył
A to już wiesz?  Otrzymanie prawa jazdy to dopiero początek nauki

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy