Data publikacji: 2014-04-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polsko–niemiecka kooperacja dla marki Opel
Kategoria: BIZNES, Motoryzacja
Polska pracownia OTOMI Store Design Lab została lokalnym partnerem niemieckiego biura Vizona, odpowiedzialnego za wdrożenie identyfikacji wizualnej salonów sieci dealerskiej Opel w Europie.
Polska pracownia OTOMI Store Design Lab została lokalnym partnerem niemieckiego biura Vizona, odpowiedzialnego za wdrożenie identyfikacji wizualnej salonów sieci dealerskiej Opel w Europie.
Międzynarodowa współpraca biur projektowych przy wdrażaniu kompleksowych projektów dla światowych koncernów powoli staje się przyjętą konwencją. Zagraniczne firmy często podejmują współpracę z pracowniami o uznanej pozycji na lokalnych rynkach, na których wdrażane są ich projekty. Relacje partnerskie pozwalają na sprawniejszą implementację założeń i pewność wykonania, a także zmniejszają ryzyko związane z nieznajomością miejscowych norm i standardów pracy. W Polsce wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej salonów niemieckiego dealera marki Opel z niemiecką firmą Vizona wspólnie realizuje pracownia OTOMI Store Design Lab.
Vizona jest niemieckim specjalistą branży retail. To ekspert z wieloletnimi tradycjami i dużym doświadczeniem, zarówno w dziedzinie usług doradczych, jak również kompleksowych, międzynarodowych realizacji konceptów. Dla marki Opel wdraża identyfikację wizualną w 1800 salonach samochodowych w Europie.
OTOMI to z kolei polska pracownia specjalizująca się w projektowaniu sklepów, punktów sprzedaży oraz wnętrz użyteczności publicznej. Firma umiejętnie łączy ze sobą artystyczną kreatywność i inżynierski profesjonalizm. Zdobyte doświadczenie umożliwiło pracowni wypracowanie szeregu unikalnych narzędzi i technik, które pozwalają realizować projekty sieci sprzedaży liczącej wiele punktów przy zachowaniu niepowtarzalności konceptów spójnych z filozofią marki.
– Wybraliśmy już lokalizacje salonów i ekipy montażowe. W zakres naszych działań wchodziło również przygotowanie dokumentacji inwentaryzacji i zamówień, a także montaż mebli w salonach dealerskich sieci Opel – komentuje Marek Witaszewski z OTOMI Store Design Lab. – Praca ze światową marką to dla nas niezwykłe wyzwanie i jednocześnie wyróżnienie ze strony Vizony, biura o ugruntowanej pozycji na arenie międzynarodowej. Liczę, że ta współpraca pozwoli nam jeszcze szerzej rozwinąć praktyczne kompetencje – podkreśla Witaszewski.
O wyborze OTOMI na lokalnego partnera Vizony przy wdrażaniu systemu identyfikacji wizualnej w polskiej sieci dealerskiej marki Opel zadecydowało doświadczenie biura w działaniach z klientami sieciowymi. Kluczowym elementem współpracy jest system zarządzania online marki Opel, z którego korzystają wszystkie strony zaangażowane w projekt.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Motoryzacja