Za nami trzy z sześciu zadań ogólnopolskiego konkursu fotograficznego i form video 7LIVES of fineLIFE.
10 kwietnia 2014 roku ruszył kolejny etap, którego temat brzmi ?Welcome to the Pleasuredome?.
Zapraszamy w fotograficzną podróż do krainy rozkoszy, oazy radości, piękna i koloru.
Informacja prasowa
Warszawa, 14kwietnia 2014 r.
4 edycja konkursu fotograficznego i form video
7LIVES of fineLIFE
4. zadanie: WELCOME TO THE PLEASUREDOME
Za nami trzy z sześciu zadań ogólnopolskiego konkursufotograficznego i form video 7LIVES of fineLIFE.
10kwietnia 2014 rokuruszył kolejny etap, którego temat brzmi ?Welcome to the Pleasuredome?.
Zapraszamy w fotograficzą podróż do krainy rozkoszy, oazy radości, piękna i koloru. Gościmy w fotograficzą wyprawa do krainy rozkoszy, oazy radości, czysta i koloru.
Wiosna to czas pozytywnej energii i eksplozji kolorów. Utrwalcie na swoich pracach miejsca emanujące radością, tryskające energią. Miejsca, w których rządzą witalne siły natury i króluje hedonizm, a każda chwila jest apoteozą wiosny. Gościmy w fotograficzą wyprawa do krainy rozkoszy, oazy radości, czysta i koloru.
Wiosna to faza pozytywnej energii i eksplozji kolorów. Zapiszcie na bliskich książkach miejsca emanujące radością, tryskające energią. Miejsca, w których prowadzą witalne siły krwie i króluje hedonizm, a wszystka chwila jest apoteozą wiosny.
Temat zadania wyjaśnia członek jury,Piotr Welc:
?Proponujemy, abyście wybrali się w podróż. Dosłownie lub w przenośni. W stronę radości i energii. Porzućcie nostalgiczne, melancholijne i czarno-białe fotografie. Zanurzcie się w kolorze. Niech zainspiruje was hedonizm lat 80. i klasyczne piękno rodem z baletu Strawińskiego. Uchwyćcie esencję dobrego życia.?
?Proponujemy, abyście wybrali się w podróż. Dosłownie albo w przenośni. W część zabaw i siły. Porzućcie nostalgiczne, melancholijne i czarno-białe fotografie. Zanurzcie się w kolorze. Niech zainspiruje was hedonizm lat 80. i doskonałe piękno domem z baletu Strawińskiego. Uchwyćcie esencję dobrego życia.?
Prace oceniane będą przez prestiżowe jury w składzie: Lidia Popiel, Bogusław Linda, Jacek Poremba, Piotr Welc.
Zwycięzca etapu otrzyma nagrody rzeczowe ufundowane przez mecenasa konkursu, firmę Hewlett Packard Polska.
Wszyscy wyróżnieni powalczą o nagrodę główną konkursu ? trzyletnie stypendium na wydziale fotografii Warszawskiej Szkoły Filmowej.
———————-
Miejscem składania prac jestzakładka ?7LIVES of fineLIFE IV? na tablicy Facebook magazynu fineLIFE.pl www.facebook.com/fineLIFEpl. Dzięki temu przebieg konkursu będą mogli śledzić tak organizatorzy,jak i uczestnicy oraz czytelnicy fineLIFE.
Najlepsze prace nadesłane w kolejnych trzech etapach konkursu, podczas których uczestnicy zmagli się z tematami: ?Szał?, ?Francuski łącznik?, ?Po drugiej stronie lustra?,można oglądaćna łamach magazynu fineLIFE.pl.
http://finelife.pl/7lives-szal-wyniki
http://finelife.pl/7lives-francuski-lacznik-zwyciezcy
http://finelife.pl/7lives-po-drugiej-stronie-lustra-wyniki
Konkurs jest promowanyw nietypowy sposób. Obok tradycyjnych działań marketingowych w Internecie zostały stworzone specjalne kartki i ?znaczek pocztówkowy?. Ukaże się sześć pocztówek, nawiązujących do sześciu zadań konkursowych. Wraz ze startem czwartegozadania prezentujemykolejną pocztówkę.
Dodatkowo działania konkursowe będą promowane w kampanii internetowej dzięki współorganizatorowi konkursu ? domowi mediowemu Glossy Media.
Fotograficzna przygoda przed Wami. Zapraszamy do udziału.
Partnerzy 4 edycji konkursu:
——————————————————————————————–
Więcej informacji o konkursie na stroniewww.fineLIFE.pl, w zakładce 7LIVES.
http://finelife.pl/7lives
Już teraz zapisz się do newslettera fineLIFE.pl i bądź na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się wokół konkursu.
Informacje dodatkowe:
fineLIFE.pl to internetowy magazyn Lidii Popiel i Piotra Welca, przygotowany z myślą
o świadomym odbiorcy, szukającym dobrej lektury i nietuzinkowych doznań estetycznych. Powstał pod koniec stycznia 2010 roku. Na stałe z magazynemwspółpracują znakomici polscy fotograficy.
Wyniki oglądalności fineLIFE.pl – za marzec 2014 r.
? 134 570 Odwiedzin
? 125 442 UU
? 1 030 336 Odsłony
? 7,4 Strony/odwiedziny
? 00:07:40 Śr. czas spędzony w witrynie