Akcje społeczne

Rośnie wiedza najmłodszych o bezpieczeństwie na drodze

Rośnie wiedza najmłodszych o bezpieczeństwie na drodze
Warszawa, 1 grudnia 2016 roku INFORMACJA PRASOWA Rośnie wiedza najmłodszych o bezpieczeństwie na drodze W grudniu organizatorzy akcji edukacyjnej „Bezpiecznie z Profi Credit“ spotkają się

Warszawa, 1 grudnia 2016 roku
INFORMACJA PRASOWA

Rośnie wiedza najmłodszych o bezpieczeństwie na drodze

W grudniu organizatorzy akcji edukacyjnej „Bezpiecznie z Profi Credit“ spotkają się z ponad 200 uczniami bielskich podstawówek i gimnazjum, by promować zasady bezpiecznego poruszania się po drogach. Spotkania są elementem cyklu zajęć, w których do końca marca 2017 r. weźmie udział 2,5 tys. dzieci.

Uczniowie bielskich szkół 1. i 19. grudnia br. wezmą udział w zajęciach prowadzonych przez policjantów, przedstawicieli Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego i siatkarki BKS Profi Credit Bielsko-Biała. Celem jest budowa świadomości zasad, które decydują o bezpieczeństwie na drodze.

W trakcie spotkań dzieci dowiedzą się jak być bezpiecznym na drodze, jakie znaczenie mają odblaski i jak poprawiają widoczność pieszych na drodze. Poznają także zasady uczestnictwa w imprezach masowych. Prowadzący zajęcia wyjaśniają znaczenie sportowego stylu życia, właściwego odżywiania się i aktywności fizycznej.

Idea zajęć, które obywają się w ramach godzin lekcyjnych, oparta jest na nauce poprzez zabawę. Organizatorzy przygotowali wiele konkursów sprawdzających wiedzę, atrakcyjne nagrody i upominki, ciekawe filmy instruktażowe, zabawy w formie treningów i prelekcje. Finałem każdego spotkania jest wspólny mecz z zawodniczkami. To pierwszy w Polsce projekt edukacji sportowej połączonej z promocją bezpieczeństwa.

Akcja edukacyjna „Bezpiecznie z Profi Credit“ rozpoczęła się w październiku br. Dotychczas odbyły się 4 spotkania, w których wzięło udział ponad 1.000 uczniów szkół podstawowych i gimnazjów. Projekt zbliża się dopiero do półmetka – do marca ‘17 zaplanowanych jest jeszcze 8 spotkań w szkołach powiatów bielskiego, żywieckiego i cieszyńskiego.
– Jesteśmy w trakcie pierwszej edycji tego projektu – mówi Jarosław Czulak, dyrektor Działu Marketingu w Profi Credit Polska – Traktujemy ją trochę pilotażowo, zaplanowaliśmy 12 spotkań, zaprosiliśmy do udziału szkoły z trzech powiatów. Frekwencja i zainteresowane szkół z innych regionów przerosły jednak nasze najśmielsze oczekiwania. Jednocześnie pokazują jak ogromna jest skala potrzeb. Będzie to istotną przesłanką do rozważenia rozszerzenia akcji przy kolejnych edycjach.

A to już wiesz?  Jak nauczyć się grać w golfa? Weź udział w ogólnopolskiej akcji ?Uczymy grać w golfa?

„Bezpiecznie z Profi Credit” jest odpowiedzią na wciąż niewystarczającą świadomość podstawowych zasad bezpiecznego przebywania w obrębie drogi. Według ubiegłorocznych statystyk dzieci uczestniczyły w 2,8 tys. wypadków. Partnerami akcji są Profi Credit Polska, BKS Profi Credit Bielsko-Biała, Komenda Wojewódzka w Katowicach i Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bielsko-Białej.

Profi Credit Polska
Spółka działa na polskim rynku pożyczkowym od 2004 roku. Pod względem udziału jest drugą największą firmą pożyczkową w Polsce. Specjalizuje się w udzielaniu ratalnych pożyczek długoterminowych zarówno dla klienta detalicznego, jak i przedsiębiorców. Wyróżnia się wysokimi kwotami pożyczek (średnio jest to 10 tys. PLN) udzielanymi na okres powyżej 36 miesięcy. Jako jedna z nielicznych realizując oczekiwania 88% pożyczkobiorców, prowadzi sprzedaż poprzez sieć tradycyjnych oddziałów stacjonarnych oraz profesjonalnych doradców finansowych. Rozwija także telefoniczne centrum obsługi oraz kanał online. Spółka należy do międzynarodowej grupy finansowej Profireal Group SE, działającej od 1994 w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W 2015 r. Grupa udzieliła pożyczek o łącznej wartości 391 mln EUR, w tym Profi Credit Polska 137 mln EUR.
Profireal Group SE
Profireal Group SE tworzą spółki wyspecjalizowane w udzielaniu pożyczek konsumenckich oraz biznesowych, stanowiących alternatywę dla kredytów bankowych. Grupa działa w Polsce, Czechach, Słowacji, Bułgarii i Rosji. Jej plany obejmują rozwój silnej pozycji w regionie CEE i ekspansję na rynku azjatyckim i południowoamerykańskim.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy