Data publikacji: 2019-08-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sukces opon Continental na rynku oryginalnego wyposażenia
Kategoria: BIZNES, Motoryzacja
Continental jest jednym z największych dostawców opon dla producentów samochodów.
Continental jest jednym z największych dostawców opon dla producentów samochodów. Około jedna trzecia nowych aut w Europie jeździ na ogumieniu wyprodukowanym przez niemieckiego producenta z Hanoweru. Co więcej, opony Continental zyskały aprobaty producentów dziewięciu na dziesięć najlepiej sprzedających się modeli aut w Europie, takich jak VW Golf, Renault Clio czy Ford Fiesta.
Opony Continental cieszą się także dużą popularnością wśród producentów aut sportowych, takich jak Porsche, Maserati i Mercedes AMG oraz samochodów luksusowych, np. Rolls Royce i Maybach. Również producenci pojazdów elektrycznych, jak Audi, Tesla i Renault, wybierają ogumienie niemieckiego producenta. Warto podkreślić, że do klientów Continental należą nie tylko producenci europejscy, ale także azjatyccy, np. Hyundai.
Nowe, luksusowe auta na oponach Continental
Continental sukcesywnie uzyskuje kolejne homologacje. Rolls Royce Cullinan wyjeżdża z fabryki na oponach opracowanych przez Dział Badań i Rozwoju w Hanowerze. Opony niemieckiego producenta są także dostępne jako element oryginalnego wyposażenia (OE) modeli Audi: e-tron oraz Q8 i SQ8, a także BMW: X7, X3M, X3 i Z4. Z eksperckiej wiedzy i doświadczenia Continental korzysta również Porsche w zakresie opon zimowych.
Dzięki najwyższej jakości oponom oraz stosowaniu innowacyjnych technologii ogumienie letnie, zimowe i całoroczne od Continental zdobywa zaufanie kolejnych marek. Continental opracowując nowe produkty, poznaje oczekiwania producentów aut oraz wymagania poszczególnych modeli – wszystko po to, aby stworzyć oponę idealnie dopasowaną do danego samochodu. Dzięki temu producent jest w stanie tworzyć ogumienie, które zapewnia optymalną przyczepność podczas jazdy Porsche czy BMW M, maksymalny komfort nawet przy wysokich prędkościach osiąganych przez Rolls Royce’y czy bardzo niski opór toczenia istotny dla aut elektrycznych.
Przewaga dzięki współpracy
Nie wystarczy tylko wyprodukować opony. Kluczem do sukcesu jest prowadzenie intensywnych badań oraz ścisła współpraca z producentami aut. Continental razem z najlepszymi koncernami samochodowymi z segmentu premium opracowuje ogumienie i testuje prototypy tak długo, aż inżynierowie stworzą idealny produkt – dostosowany do potrzeb oraz doskonale pasujący do charakteru danego auta. Takie opony posiadają specjalne oznaczenia, które ułatwiają montaż w odpowiednim pojeździe. Przykładowo na oponach przeznaczonych do samochodów Mercedes znajduje się kod „MO”, natomiast ogumienie opracowane dla BMW jest oznaczone gwiazdką (*).
U podstaw sukcesu partnerstwa Continental z producentami samochodów leży także zaangażowanie pracowników z innych działów niemieckiej firmy technologicznej. Dzięki współpracy zespołu ds. Badań i Rozwoju Działu Opon ze specjalistami z działu Podwozia i Bezpieczeństwa, Continental posiada unikalną wiedzę oraz doświadczenie. Opracowując opony homologowane, inżynierowie identyfikują nowe trendy w branży oraz odpowiadają na nie opracowując kolejne rozwiązania i nowe technologie. Zapewnia to ciągły rozwój firmy, a co za tym idzie rosnące zadowolenie klientów.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Motoryzacja