Stan rozwoju elektromobilności w Polsce AD 2019
W lipcu i sierpniu tego roku mieliśmy do czynienia z wieloma podtopieniami, których skutkiem było m.in. zalanie samochodów. Według statystyk te popowodziowe, ale reanimowane ponownie auta właśnie teraz mogą trafić na rynek spr
Polski oddział koncernu Continental poinformował, że Łukasz Kusiak objął nowe stanowisko Product Managera. W ramach powierzonych obowiązków będzie odpowiedzialny za wykorzystanie potencjału komunikacyjnego na linii marketing.
Hyundai IONIQ to pierwszy na świecie model, który może być wyposażony w jeden z trzech, różnych napędów do wyboru: elektryczny, hybrydowy typu plug-in (z możliwością ładowania z gniazdka elektrycznego) lub klasyczny hybryd
W maju bieżącego roku firma Mitsubishi Motors zadecydowała o rozwoju swoich struktur poprzez stworzenie nowego działu Marketingu i Public Relations.
Kiedyś uznawaliśmy, że samochód koniecznie trzeba mieć. Był przede wszystkim wyznacznikiem statusu właściciela. Dziś jesteśmy świadkami dynamicznych przemian na rynku, całkowitej zmiany sposobu myślenia.
Branża samochodowa to nie tylko nowe auta prosto z salonu. To też ogromny rynek aut używanych. Brytyjski magazyn Auto Express co roku publikuję listę 10 najbardziej niezawodnych samochodów używanych.
Branża motoryzacyjna ma coraz więcej zamówień za granicą. Świetnie sprzedają się zarówno pojazdy, jak i części do nich. Jednak z danych Krajowego Rejestru Długów wynika, że łączne zadłużenie firm z sektora motoryzacyj
• Ładowanie pojazdu elektrycznego w domu to najtańsza opcja – kosztuje około 8 złotych za 100 kilometrów. Z drugiej strony jest znacznie wolniejsze niż w przypadku korzystania z ładowarek publicznych.
Od 2002 roku amerykański oddział Toyoty zaoszczędził ponad 16 miliardów kilowatogodzin energii. To wystarczy, żeby przez cały rok zasilać 995 000 amerykańskich gospodarstw domowych.