Data publikacji: 2016-10-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Toyota zwiększa bezpieczeństwo klientów swojej usługi flotowej
Kategoria: BIZNES, Motoryzacja
Toyota wraz z partnerem z branży ubezpieczeń, japońską firmą Aioi Nissay Dowa Insurance, rozszerzy swój program telematycznej obsługi flot TransLog o indywidualne konsultacje w kwestii bezpiecznej jazdy. Trans Log został uruchomiony w styczniu tego roku na japońskim rynku.
Toyota wraz z partnerem z branży ubezpieczeń, japońską firmą Aioi Nissay Dowa Insurance, rozszerzy swój program telematycznej obsługi flot TransLog o indywidualne konsultacje w kwestii bezpiecznej jazdy. Trans Log został uruchomiony w styczniu tego roku na japońskim rynku.
Toyota Motor Corporation i Aioi Nissay Dowa Insurance uruchomiły 1 sierpnia bardzo korzystną finansowo usługę Accident Reduction Program. W jej ramach specjaliści obu przedsiębiorstw będą regularnie opracowywać raporty analizujące styl jazdy kierowców korzystających z systemu telematycznego Toyoty TransLog, wzbogacone o indywidualne porady, jak wyeliminować zachowania grożące wypadkiem. W ramach usługi kierowcy będą otrzymywać co miesiąc zestaw porad, jak zmieniać nawyki i poprawiać technikę jazdy dla zwiększenia bezpieczeństwa.
TransLog to serwis telematyczny dla klientów biznesowych korzystających z wynajmu samochodów Toyoty. Auta wyposażane są w urządzenia zbierające różnorodne dane na temat pracy pojazdu oraz stylu jazdy kierowców. Informacje te za pośrednictwem sieci bezprzewodowych przekazywane są do zautomatyzowanych centrów przetwarzania danych.
TransLog został uruchomiony w styczniu tego roku. Celem jego działania jest redukcja kosztów utrzymania floty, zapobieganie wypadkom i pomoc w zarządzaniu flotą. Do serwisu należą m.in. wspieranie ekonomicznej jazdy i ograniczanie zużycia paliwa, rejestrowanie trasy samochodu czy informowanie managerów flotowych o niebezpiecznych zachowaniach kierowców na drodze.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Motoryzacja