Data publikacji: 2017-04-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Webasto nagrodzone Potrójną Koroną (Triple Crown)
Kategoria: BIZNES, Motoryzacja
Webasto nagrodzone Potrójną Koroną (Triple Crown) w trzech niezależnych plebiscytach niemieckiej prasy motoryzacyjnej
Webasto nagrodzone Potrójną Koroną (Triple Crown) w trzech niezależnych plebiscytach niemieckiej prasy motoryzacyjnej
Czytelnicy prestiżowych magazynów motoryzacyjnych Auto Bild, auto motor und sport oraz Auto Zeitung oddali głos na Webasto jako najsilniejszą markę w kategorii systemów ogrzewania postojowego. W plebiscytach magazynów Auto Bild, auto motor und sport oraz Auto Zeitung firma Webasto została wybrana najlepszą marką w kategorii systemów ogrzewania postojowego. Niemiecki producent zwyciężył we wszystkich trzech konkursach znaczącą większością głosów. To potrójny powód do radości dla światowego lidera rynku dachów do kabrioletów, szyberdachów oraz systemów grzewczo-klimatyzacyjnych.
„Uznanie ze strony trzech największych wydawnictw motoryzacyjnych pokazuje, że Webasto jest wiodącą marką w branży ogrzewania postojowego” – mówi Axel Schulmeyer, członek zarządu Webasto odpowiedzialny za segment Thermo. – „Zdobycie Potrójnej Korony dowodzi, że nasi klienci doceniają wartość dodaną, o jaką wzbogacamy wszystkie nasze produkty i usługi. Wysokiej jakości systemy ogrzewania postojowego naszej firmy zapewniają maksimum komfortu”.
Doskonały komfort i produkty najwyższej jakości są doceniane
W plebiscycie „Auto Bild – najlepsze marki we wszystkich kategoriach 2016/17”, Webasto zostało zwycięzcą w kategorii systemów ogrzewania postojowego, tak jak to miało miejsce w poprzednim roku. Auto Bild przeprowadził wśród czytelników badanie decyzji zakupowych, aby wyłonić najlepsze marki w 13 kategoriach. Ogółem 77 procent respondentów zagłosowało na Webasto (Auto Bild wydanie 13/2017).
Dla czytelników auto, motor und sport decyzja była równie oczywista. Około 70 procent głosów trafiło do Webasto, któremu przyznano tytuł „Najlepsza Marka”. Firma otrzymała tę nagrodę już po raz 11. z rzędu (auto motor und sport, wydanie 7/2017).
Głosami czytelników Auto Zeitung Webasto otrzymało tytuł „Top Brand 2017” w kategorii ogrzewanie postojowe (Auto Zeitung, wydanie 8/2017). Wyróżnienie to jest potwierdzeniem strategii firmy, która zapewnia mu pozycję lidera światowego rynku.
"Fakt, że tak wielu czytelników żywo zainteresowanych motoryzacją darzy nas zaufaniem, pokazuje, że nasza marka to innowacyjne produkty, najwyższa jakość i pełny komfort" – dodaje Schulmeyer. Dla Webasto te nagrody są zachętą do dalszego wprowadzania swoich innowacji i rozwoju wyróżniających się na rynku produktów, które od lat zapewniają firmie wiodącą pozycję w zakresie technologii.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Motoryzacja