BIZNES Motoryzacja

XC90 hitem sprzedaży w USA, sprzedaż globalna Volvo w górę o 12.6%

XC90 hitem sprzedaży w USA, sprzedaż globalna Volvo w górę o 12.6%
Wzrost globalnej sprzedaży samochodów Volvo trwa. W październiku dostarczono do klientów 45,801 szwedzkich aut, czyli o 12.6% więcej niż rok wcześniej. Jest to zasługa świetnej sprzedaży flagowego modelu XC90 za

Data publikacji: 2015-11-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: XC90 hitem sprzedaży w USA, sprzedaż globalna Volvo w górę o 12.6%
Kategoria: BIZNES, Motoryzacja

Wzrost globalnej sprzedaży samochodów Volvo trwa. W październiku dostarczono do klientów 45,801 szwedzkich aut, czyli o 12.6% więcej niż rok wcześniej. Jest to zasługa świetnej sprzedaży flagowego modelu XC90 za Oceanem.

XC90 hitem sprzedaży w USA, sprzedaż globalna Volvo w górę o 12.6% BIZNES, Motoryzacja - Wzrost globalnej sprzedaży samochodów Volvo trwa. W październiku dostarczono do klientów 45,801 szwedzkich aut, czyli o 12.6% więcej niż rok wcześniej. Jest to zasługa świetnej sprzedaży flagowego modelu XC90 za Oceanem.

Wzrost globalnej sprzedaży samochodów Volvo trwa. W październiku dostarczono do klientów 45,801 szwedzkich aut, czyli o 12.6% więcej niż rok wcześniej. Jest to zasługa świetnej sprzedaży flagowego modelu XC90 za Oceanem. Także europejscy dealerzy marki zaraportowali poprawę wyników sprzedaży.

W październiku w USA sprzedano 7,422 samochody marki Volvo co sprawiło, , że w tym miesiącu Stany Zjednoczone były największym rynkiem zbytu dla szwedzkiego producenta. Doskonały wynik jest pochodną ogromnego zainteresowania klientów nowym flagowym modelem marki XC90, który był w tym okresie najczęściej sprzedawanym modelem Volvo na rynku amerykańskim.

Również sprzedaż w Europie wzrosła osiągając łącznie poziom 24,468 sztuk, co daje 5.2 % poprawę wyniku. Na wyróżnienie zasługuje rynek szwedzki, który zyskał o 9%. Dzięki temu udział marki w rynku to już niemal 22%. Dobre wyniki płyną także z Niemiec, gdzie rosnąca sprzedaż modelu XC90 sprawiła, że był to drugi w kolejności region pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy tego modelu.

Pozytywne wieści płyną także z Chin. W Państwie Środka nie słabnie zainteresowanie modelami XC60 oraz S60L, które przełożyło się na 2% wzrost sprzedaży w porównaniu do października 2014.

Tak prezentują się statystyki sprzedaży (dostawy do klientów końcowych) samochodów wyprodukowanych przez Volvo Car Group:

  Październik   Styczeń – Październik
               
  2014 2015 Zmiana   2014 2015 Zmiana
               
Chiny 6927 7066 2,0%   66125 63721 -3,6%
               
USA 3972 7422 86,9%   47828 53803 12,5%
               
Szwecja 6609 7205 9,0%   49374 53955 9,3%
               
Europa Zachodnia 16652 17263 3,7%   147500 155116 5,2%
               
Pozostałe rynki 6520 6845 5,0%   69053 65352 -5,4%
               
Łącznie 40680 45801 12,6%   379 880 391947 3,2%

 

Globalnie wśród najpopularniejszych modeli Volvo prowadzi Volvo XC60 z wynikiem 12,645 sprzedanych egzemplarzy (2014: 11,895), na drugim miejscu znajduje się Volvo V40 oraz V40 Cross Country, których dostarczono łącznie 8,407 (2014: 9,981). Trzecim w kolejności najpopularniejszym modelem był flagowy Volvo XC90 – sprzedano 6,430 sztuk.

A to już wiesz?  Ponad 15 milionów ogrzewań Webasto zjechało z taśm produkcyjnych w Neubrandenbur

 

Po więcej informacji zapraszamy na stronę http://media.volvo.pl/2015/11/xc90-hitem-sprzedazy-w-usa-sprzedaz-globalna-volvo-w-gore-o-12-6/

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
XC90 hitem sprzedaży w USA, sprzedaż globalna Volvo w górę o 12.6% BIZNES, Motoryzacja - Wzrost globalnej sprzedaży samochodów Volvo trwa. W październiku dostarczono do klientów 45,801 szwedzkich aut, czyli o 12.6% więcej niż rok wcześniej. Jest to zasługa świetnej sprzedaży flagowego modelu XC90 za Oceanem.
Hashtagi: #BIZNES #Motoryzacja

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy